با توجه به ساعات زیادی که ما در خواب می گذرانیم، توجه به پارامترهای مختلف برای خرید بهترین تشک طبی مخصوص دیسک کمر، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

تغییر زندگی روزمره و کم تحرکی و نشستن و یا ایستادن های طولانی مدت، سبب ضعف در عضلات کمر شده و دیسک کمر را به یکی از شایع ترین بیماری ها در عصر جدید تبدیل کرده است. در این مقاله به بررسی اصطلاح دیسک کمر و تشک طبی مناسب برای افرادی که از درد در ناحیه کمر و یا دیسک کمر رنج می برند، خواهیم پرداخت.
ادامه مطلب

بالش هتلی ایرانی

هتل ها را می توان پیشرو در انتخاب بهترین کالای خواب دانست؛ انتخاب بهترین ملزومات خواب هتلی می تواند علاوه بر جلب رضایت مهمانان، هزینه های مربوط به تعمیر و تعویض ملزومات خواب هتلی را نیز به حداقل برساند.

از آنجایی که یکی از اولین و مهمترین خدماتی که هتل ها ارائه می دهند، فراهم آوردن شرایطی ایده آل برای خواب و استراحت مهمانان است، بنابراین انتخاب کالای خواب مناسب اهمیت فراوانی دارد.
ادامه مطلب

مقایسه بالش میکروژل و ماکرو ایپکسی

راحتی بالش در هنگام خواب، یکی از مواردی است که تاثیر به سزایی در کیفیت خواب دارد. اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که به بالش خود اهمیت زیادی می دهید و برای به خواب رفتن حتما باید بالش تان ویژگی های خاصی داشته باشد، این مقاله را مطالعه کنید تا در آن دو مدل از بالش های پر فروش ایپکسی یعنی بالش میکروژل و ماکرو را بررسی و مقایسه کنیم.

ادامه مطلب

راهنمای شستشوی بالش

مدت زمانی که در خواب سپری می کنیم، چیزی حدود یک سوم از شبانه روز است؛ یک سومی که کیفیت دو سوم دیگر را رقم می زند و از اهمیت بالایی برخوردار است.

در مدت زمان خواب، بالش ممکن است به دلایل مختلفی در معرض آلودگی قرار گیرد؛ تجمع گرد و غبار و سلول های مرده پوست، تعریق در خواب و … عواملی هستند که می توانند به مرور زمان سبب آلرژی، بیماری های تنفسی و یا به خطر انداختن سلامت پوست و ریزش مو شوند. بنابراین بحث بهداشت بالش، بسیار حائز اهمیت است.

ادامه مطلب

محافظ تشک

اگر شما هم دغدغه فرسایش و پوسیدگی تشک خود را دارید، پس حتما باید از کاور محافظ تشک استفاده کنید. محافظ تشک همانطور که از اسمش پیداست، از تشک در برابر پوسیدگی، فرسایش و یا حتی خیس شدن محافظت می‌کند. البته همه محافظ تشک ها مثل هم نیستند. محافظ تشک ها هر کدام یک ویژگی و یا چند ویژگی با هم دارند. حالا این ویژگی ها چیست و یک محافظ تشک خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
ادامه مطلب

تشک مناسب کودک و نوجوان

همه انسان ها بخش زیادی از عمر خود را به خواب و استراحت میپردازند بنابراین خواب یک مسئله مهم در زندگی هر فردی است. هر انسان بالغ به حدود هفت ساعت خواب در روز نیاز دارد درحالی که این رقم در کودکان چیزی حدود ده تا 14 ساعت در روز است بنابراین مقوله خواب برای کودکان مقوله مهم تری است و خواب کودکان باید در شرایطی باشد که کودکان به راحتی فعالیت روزانه خود را انجام دهند. و حالا ما چگونه میتوانیم یک خواب مناسب برای کودکانمان فراهم آوریم؟ خب نگران نباشید کارشناسان ما با تلاش شبانه روزی توانستند تا اطلاعات بهترین تشک برای رده سنی نوزادان و کودکان را برای شما جمع آوری کنند تا شما با خیال آسوده تری خرید کنید.

ادامه مطلب

تشک دو نفره مناسب

اهمیت خواب کافی و مناسب بر داشتن جسم و روان سالم، بر کسی پوشیده نیست. بسیاری از افراد حساسیت زیادی در خواب دارند و برخی با کوچکترین سر و صدایی از خواب بیدار می شوند. یکی از مشکلاتی که زوجین بعد از ازدواج از آن شکایت می کنند، به تقسیم کردن یک تشک با شخص دیگری با خصوصیات و سلایق متفاوت و دشواری در به خواب رفتن و یا بیدار شدن های گاه و بیگاه به دلیل جا به جا شدن همسرشان در خواب بر می گردد. در این مقاله به مواردی که در هنگام خرید تشک دونفره مناسب می بایست به آن توجه کرد اشاره خواهیم کرد.

ادامه مطلب

فروش اقساطی تشک

ما در کارخانجات کالای خواب ایپکسی، شرایطی را فراهم آورده ایم تا هر فردی با هر بودجه ای قادر به استفاده از کالای خواب با کیفیت باشند. در این پست به بررسی نحوه خرید اقساطی تشک و سایر محصولات ایپکسی خواهیم پرداخت.

با وبلاگ ایپکسی همراه باشید.

ادامه مطلب

درجه سفتی تشک

برای پاسخ به این پرسش که تشک نرم مناسب تر است یا تشک سفت ابتدا میبایست خصوصیات فیزیکی و شرایط جسمانی خود را بسنجید و با بررسی ویژگی های تشک های مختلف تشک متناسب با بدن خود را انتخاب کنید.

علاوه بر این عادت هایی که هر کدام از ما در هنگام خواب داریم مثل خوابیدن به پشت یا به پهلو، غلت زدن در خواب و … تعیین می کنند که تشک نرم یا سفت تری خریداری کنیم.

در این پست بررسی می کنیم تشک های نرم و سفت هر کدام چه مزایا و معایبی دارند و هر کدام برای چه افرادی مناسب هستند اما در نهایت این شما هستید که تشخیص می دهید کدام تشک برایتان مناسب تر است و روی کدام مدل تشک راحت تر می خوابید!
ادامه مطلب

باکس جک دار ایپکسی

باکس تشک و یا تخت باکس، در واقع نوعی تخت خواب با طراحی ساده و مدرن است که استفاده از آن مزایای زیادی دارد. باکس‌ های هتلی و تخت باکس جک دار از نظر ابعاد با تشک کاملا همخوانی دارند؛ به طوری که با گذاشتن تشک روی باکس به نظر می‌رسد دو تشک بر روی هم قرار گرفته‌اند.

امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند با انتخاب هوشمندانه اسباب و اثاثیه منزل، از فضایی که دارند بیشترین استفاده را ببرند؛ یکی از بهترین گزینه ها برای این کار، استفاده از باکس تشک به جای تخت است.

تخت باکس ها در دو نوع هتلی و جک دار تولید می شوند که در ادامه به معرفی هر کدام از آن ها می پردازیم.

ادامه مطلب