بالش هتلی ایرانی

هتل ها را می توان پیشرو در انتخاب بهترین کالای خواب دانست؛ انتخاب بهترین ملزومات خواب هتلی می تواند علاوه بر جلب رضایت مهمانان، هزینه های مربوط به تعمیر و تعویض ملزومات خواب هتلی را نیز به حداقل برساند.

از آنجایی که یکی از اولین و مهمترین خدماتی که هتل ها ارائه می دهند، فراهم آوردن شرایطی ایده آل برای خواب و استراحت مهمانان است، بنابراین انتخاب کالای خواب مناسب اهمیت فراوانی دارد.

 

تشک هتلی

خواب و استراحت، استحمام و شاید خوردن یک یا دو وعده غذایی، بیشترین چیزهایی است که مهمان در طول اقامتش در هتل با آن سر و کار دارد.

پس تهیه تشک هتلی مناسب، یک فاکتور مهم و ضروری برای مدیران و هتل داران محسوب می شود.

 

تشک هتلی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

تشک ها امروزه با توجه به سیستم های متفاوتی که برای راحتی و پشتیبانی از بدن در آن ها به کار رفته است، موارد استفاده گوناگونی نیز دارند.

با این وجود انتخاب یک تشک که رضایت درصد بالایی از مهمانان هتل با سلایق مختلف را جلب کند و در عین دوام بالا، هزینه معقولی نیز داشته باشد، از چالش هایی است که هتل داران در هنگام خرید تشک با آن رو به رو هستند.

بیشتر هتل ها از تشک های فنری در اتاق هایشان استفاده می کنند. این مدل تشک علاوه بر پشتیبانی کافی بدن، راحتی زیادی هم دارند.

در برخی هتل های پنج ستاره برای راحتی هر چه بیشتر و کاهش انتقال حرکت در تشک های فنر متصل، از مدل های تشک پاکت اسپرینگ یا فنر منفصل استفاده می شود.

هتل های لوکس نیز از تشک های مموری فوم در برخی از اتاق هایشان استفاده می کنند تا در صورت درخواست مهمان از آن استفاده کنند.

همچنین هتل های زنجیره ای با استفاده از تشک های باکیفیت یکسان در تمام شعبات خود، خواب راحتی را برای مشتریان خود در طول مدت اقامت مشتریان خود فراهم می آورند و آن ها را تبدیل به مشتریان وفادار خود می کنند.

عمرمفید تشک های هتلی

تشک های مورد استفاده در هتل ها معمولا سریعتر از تشک های خانگی نیاز به تعمیر و تعویض پیدا می کنند. معمولا یک دوره هفت ساله را به عنوان عمر مفید تشک ها در نظر می گیرند. البته این زمان بسته به کیفیت تشک خریداری شده می تواند بیشتر یا کمتر شود.

تشک ایپکسی مدل آردا، ایپک، آیرال و … می توانند بسته به بودجه و خدمات هتل ها انتخاب های مناسبی باشند.

 

بالش هتلی

خیلی از افراد برای خواب بیشتر از تشک به بالش اهمیت می دهند. بنابراین هتل داران بعد از خرید تشک هتلی مناسب می بایست زمان و دقت کافی برای خرید بالش با کیفیت نیز به خرج دهند.

بالش ها با توجه به الیاف مورد استفاده در آن ها خصوصیات متفاوتی نیز دارند. یک بالش مناسب می بایست درجه سفتی مناسبی داشته باشد تا سر و گردن و بدن را در یک راستا قرار دهد. بالش ماکرو ایپکسی یکی از بهترین نمونه هایی است که می توان برای جلب رضایت درصد بالایی از مهمانان هتل از آن استفاده کرد.

بهتر است چند عدد بالش نرم تر مانند بالش میکروژل ایپکسی و یا بالش سفت تر مانند بالش هالو نیز تهیه کنید تا در صورت درخواست مشتری بتوانید آن ها را جایگزین کنید.

حتی تهیه تعدادی بالش مموری فوم برای مهمانان خاص و حساس خالی از لطف نیست.

بالش هتلی سفارشی

باکس هتلی ایپکسی

خرید باکس هتلی نیز یکی دیگر از کارهایی است که در جهت تامین خواب راحت مهمانان انجام می شود. باکس هتلی استاندارد باید ابعاد و ارتفاع مناسبی داشته باشد. از استحکام کافی برخوردار باشد و تحمل وزن بالایی داشته باشد.

اسکلت باکس های هتلی ایپکسی تماما از جنس فلز است. به همین دلیل کاملا با استانداردهای هتلی مطابق است. باکس های چوبی به دلیل اینکه بستری مناسب برای حشرات موذی مانند ساس هستند، مورد تایید استانداردهای هتل داری نمی باشد.

علاوه بر این باکس های هتلی فشار وزن را به صورت یکنواخت روی تشک پخش کرده و از اعمال فشار بر یک نقطه و گود شدن آن جلوگیری می کند. استفاده از باکس هتلی مناسب می تواند تا 30% عمرمفید تشک را افزایش دهد.

دوام بالای باکس هتلی و افزایش دوام تشک به واسطه استفاده از آن، هزینه های مربوط به تعمیر و تهیه ملزومات خواب جدید را به حداقل می رساند.

مزیت دیگر باکس هتلی ایپکسی، قابلیت سفارش آن با رنگ های مختلف مطابق با طراحی داخلی اتاق هاست.

 

محافظ تشک هتلی

به منظور سهولت در نظافت و شستشو و همچنین افزایش دوام تشک ها، از کاورهای محافظ تشک معمولی و ضد آب استفاده می شود.

محافظ تشک معمولی ایپکسی از جنس پارچه تترون در لایه فوقانی و تحتانی و الیاف لایکو در لایه میانی، قابل شستشو با دست و یا در ماشین لباسشویی است. چهار گوشه کاور محافظ  خوشخواب ایپکسی با کش 5 سانتی متری دور دوزی شده است تا به راحتی قابل استفاده و شستشو باشد.

محافظ تشک ضد آب از نفوذ آب و مایعات به داخل تشک جلوگیری می کند و به گرد و غبار اجازه ورود و تجمع در داخل تشک را نمی دهد. استفاده از محافظ تشک ضد آب در هتل ها، عمر مفید تشک را افزایش می دهد. در صورت ریختن مواد روی تخت و کثیف شدن تشک، تمیز کردن آن کاری بس دشوار است. حال آنکه شستشو و تعویض محافظ تشک بسیار آسان تر و کم هزینه تر از خود تشک است.

محافظ تشک ضد آب ایپکسی از جنس پارچه لمینت شده است و دیواره های آن کش دوزی شده است؛ این مدل کاور تشک نیز قابل شستشو با دست و یا در ماشین لباسشویی می باشد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *