باکس جک دار ایپکسی

باکس تشک و یا تخت باکس، در واقع نوعی تخت خواب با طراحی ساده و مدرن است که استفاده از آن مزایای زیادی دارد. باکس‌ های هتلی و تخت باکس جک دار از نظر ابعاد با تشک کاملا همخوانی دارند؛ به طوری که با گذاشتن تشک روی باکس به نظر می‌رسد دو تشک بر روی هم قرار گرفته‌اند.

امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند با انتخاب هوشمندانه اسباب و اثاثیه منزل، از فضایی که دارند بیشترین استفاده را ببرند؛ یکی از بهترین گزینه ها برای این کار، استفاده از باکس تشک به جای تخت است.

تخت باکس ها در دو نوع هتلی و جک دار تولید می شوند که در ادامه به معرفی هر کدام از آن ها می پردازیم.

 

  • باکس هتلی

باکس هتلی نوعی تخت خواب ساده و مدرن است که به خاطر استفاده در هتل ها به این نام معروف شده است.

استانداردهای هتلی اجازه استفاده از باکس و تخت های چوبی را به این دلیل که می توانند میزبان خوبی برای حشراتی مانند ساس باشند، را به هتلداران نمی دهد. به همین دلیل باکس هتلی ایپکسی با اسکلت تمام فلز، جایگزین بسیار خوبی برای باکس های چوبی محسوب می شود که با استانداردهای هتلی نیز تطابق دارد.

دیواره باکس هتلی ایپکسی از جنس پلی کربنات بوده و در لایه بالایی آن از الیاف لایکو، پارچه ضد حساسیت و پارچه پفکی به عنوان رویه استفاده شده است.

علاوه بر این وزن سبک باکس هتلی و وجود پایه های چرخ دار حمل و جابجایی این باکس ها را آسان تر می کند. پایه های چرخ دار باکس ها قفل شونده هستند تا از جابجایی ناخواسته باکس جلوگیری شود.

  • باکس جک دار

باکس جک دار نیز به نوعی باکس گفته می شود که امکان استفاده از فضای داخلی آن به عنوان یک کمد جادار و کاربردی، برای قرار دادن وسایل اضافی، محبوبیت این نوع باکس ها را دو چندان کرده است.

باکس جک دار یک انتخاب عالی به خصوص برای اتاق خواب های با فضای کم است.

تخت باکس جک دار

مزایای استفاده از باکس جک دار

طراحی مدرن و زیبایی دکوراسیون اتاق خواب

کاهش نیروی وارده به تشک و افزایش عمر مفید آن

مقاومت و تحمل وزن بالا

جنس پارچه: پارچه مبلی با کیفیت

جنس اسکلت: فلز و چوب

 

باکس تشک باعث افزایش عمر مفید تشک می شود.

استفاده از باکس و تخت مناسب می تواند عمر مفید تشک را تا 50 درصد افزایش دهد. دفرمه شدن تشک در برخی قسمت ها، به دلیل اعمال فشار بیشتر به این نواحی اتفاق می افتد و باعث گود شدن تشک می شود.

باکس های ایپکسی با فراهم آوردن سطح اتکا کافی برای تشک، نیروی وارده به آن را در تمام جهات به طور مساوی پخش کرده و همین امر از اعمال فشار بر یک نقطه خاص و گود شدن آن جلوگیری می کند.

باکس جک دار ایپکسی

مقاومت  باکس جک دار

در باکس جک دار ایپکسی، از متریال با کیفیت استفاده شده است تا مقاومت بالایی داشته باشد. این باکس ها تحمل وزن بالایی داشته و حتی افراد سنگین وزن نیز می توانند از آن استفاده کنند و تنها نکته ای که لازم است این عزیزان رعایت کنند این است که تشکی با ارتفاع و درجه سختی بیشتر انتخاب کنند.

در مطالب قبلی وبلاگ ایپکسی، درباره تشک مناسب برای افراد سنگین وزن صحبت کرده ایم.

مقاومت باکس جک دار ایپکسی

سایز باکس جک دار ایپکسی

ابعاد باکس های هتلی و جک دار یک نفره و دو نفره، مطابق با ابعاد تشک هاست.

باکس جک دار نوجوان: ابعاد باکس جک دار نوجوان 180*80 سانتی متر است که عرض آن 10 سانتی متر و طول آن 20 سانتی متر از تشک یکنفره استاندارد کوچکتر است.

باکس جک دار یک نفره: ابعاد استاندارد باکس جک داریک نفره 200*90 سانتی متر است.

باکس جک دار یک نفره سایز بزرگ: عرض باکس جک دار یک نفره سایز بزرگ 30 سانتی متر از باکس جک دار استاندارد بزرگتر است. ابعاد این باکس 200*120 سانتی متر است به آن سایز مادر و فرزندی هم گفته می شود.

باکس جک دار یک و نیم نفره: افرادی که ابعاد تخت باکس یک نفره برای آن ها کوچک و تخت های دو نفره هم برایشان بزرگ است، می توانند از باکس یک و نیم نفره با ابعاد 200*140 سانتی متر استفاده کنند.

باکس جک دار دو نفره استاندارد: محبوب ترین سایز در بین باکس های دو نفره سایز کویین با ابعاد 200*160 سانتی متر است.

باکس جک دار دو نفره سایز بزرگ: سایز کینگ به ابعاد 200*180 سانتی متر، برای اتاق خواب هایی با فضای بزرگ تر مناسب می باشند.

علاوه بر سایزهای استاندارد تخت و تشک، امکان تولید باکس و تشک به ابعاد دلخواه به صورت سفارشی نیز وجود دارد.

 

قیمت باکس جک دار

با توجه به متریال به کار رفته و کیفیت محصولات، رنج قیمتی متفاوتی از باکس ها در بازار موجود می باشد. استفاده از جک های بی کیفیت چینی، پارچه های معمولی و ضعیف و … می تواند هزینه تمام شده باکس را پایین آورد. بنابراین بهتر است قیمت محصولات را در برابر کیفیت آن مقایسه کنیم. قیمت باکس جک دار ایپکسی نیز با توجه به ابعاد آن متغیر است.

تخت های سنتی که در گذشته استفاده میشد امروزه به دلایل زیادی مانند دست و پا گیر بودن و اشغال فضای زیاد، دیگر طرفدار ندارد. این تخت ها امروزه جای خود را به نسل جدید تخت خواب یعنی باکس تشک داده است که با ظاهری مدرن، جذابیت و زیبایی خاصی به دکوراسیون اتاق خواب می بخشد.

همچنین تخت های چوبی بعد از مدتی بر اثر استفاده صدا داده و خواب شما را بر هم می زنند در حالی که باکس های جک دار به هیچ وجه صدایی تولید نمی کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *