مقایسه بالش میکروژل و ماکرو ایپکسی

راحتی بالش در هنگام خواب، یکی از مواردی است که تاثیر به سزایی در کیفیت خواب دارد. اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که به بالش خود اهمیت زیادی می دهید و برای به خواب رفتن حتما باید بالش تان ویژگی های خاصی داشته باشد، این مقاله را مطالعه کنید تا در آن دو مدل از بالش های پر فروش ایپکسی یعنی بالش میکروژل و ماکرو را بررسی و مقایسه کنیم.

بالش میکروژل چیست؟

خرید بالش امری کاملا سلیقه ای است. برخی افراد بالش های نرم را می پسندند و عده ای دیگر به بالش های سفت علاقه دارند.

اگر به بالش های نرم برای خواب عادت دارید، بالش میکروژل یک انتخاب عالی برای شماست. اگر جزء این دسته افراد هستید، با خرید این بالش و امتحان کردن آن، بالش میکروژل ایپکسی به اولین وسیله ای تبدیل خواهد شد که برای سفر در چمدانتان قرار می دهید!

الیاف میکروژل الیافی مصنوعی هستند که در نرمی و راحتی با بالش های لوکس پر برابری می کنند و به همین دلیل به آن ها الیاف پَرسان نیز گفته می شود.

الیاف میکروژل با خواص آنتی باکتریال و ضد حساسیت، از بروز آلرژی جلوگیری می کند. همچنین ماهیت این الیاف به گونه ای است که از ورد و تجمع گرد و غبار و سلول های مرده پوست که منبع تغذیه مناسبی برای حشرات موذی از جمله ساس هستند، جلوگیری می کند. به همین دلیل بالش های میکروژل امکان بروز آلرژی را به کمترین میزان خود می رساند.

 

بالش ماکرو ایپکسی

الیاف ماکرو از ترکیب الیاف میکروژل و الیاف لایکو به دست می آید. برای افرادی که بالش هایی با درجه نرمی متوسط را می پسندند، بالش ماکرو می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

بالش میکروژل ایپکسی

مقایسه بالش میکروژل و بالش ماکرو ایپکسی

همان طور که گفتیم، انتخاب بالش امری کاملا سلیقه ای است و هر کسی با توجه به علاقه خود می تواند از بین مدل های متنوع برندهای مختلف، بالش مناسب را انتخاب و خریداری کند.

برای راحتی در تصمیم گیری، امروز قصد داریم دو بالش پر فروش برند ایپکسی یعنی مدل میکروژل و مدل ماکرو را از جهات مختلف با یکدیگر مقایسه کنیم تا شما عزیزان بتوانید با دید بازتری نسبت به خرید بالش مناسب خود اقدام کنید.

 

مقایسه درجه نرمی بالش میکروژل و بالش ماکرو ایپکسی

الیاف میکروژل در نرمی و راحتی با بالش های پر برابری می کنند و به دلیل همین نرمی زیاد است که به آن ها بالش پرسان نیز گفته می شود.

الیاف هالو که در بالش های هالو ایپکسی به کار می رود نسبت به الیاف میکروژل سفت تر هستند.

الیاف ماکرو که از ترکیب الیاف میکروژل و الیاف هالو به دست می آیند، درجه سفتی میانه نسبت به این دو بالش دارند؛ این بدان معناست که بالش ماکرو نسبت به بالش هالو کمی نرم تر و نسبت به بالش میکروژل سفت تر است.

پس اگر به بالش های نرم علاقه دارید میکروژل می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد و اگر درجه نرمی زیاد را برای بالش نمی پسندید، می توانید بالش ماکرو ایپکسی را انتخاب کنید.

 

مقایسه پارچه رویه بالش میکروژل و ماکرو

رویه بالش میکروژل از جنس پارچه پنبه ای مغزی دوزی شده و رویه بالش ماکرو از جنس پارچه میکرو است که از ترکیبات پلی استر می باشد.

در مقایسه جنس رویه این دو بالش می توان گفت پارچه پنبه ای که در بالش های میکروژل به کار رفته است راحتی و لطافت بیشتری دارد.

 

مقایسه دوام بالش ها

الیاف میکروژل دوام بالایی دارند و در اثر استفاده به هم نمی چسبند. به همین دلیل است که بالش های میکروژل به هیچ وجه تغییر فرم نمی دهند و با تکان دست می توان آن را مثل روز اول مرتب کرد.

الیاف ماکرو به نسبت الیاف میکروژل ممکن است در اثر استفاده مکرر و عادت های ناصحیح استفاده از بالش، زودتر تغییر شکل دهند.

مقایسه بالش میکروژل و ماکرو ایپکسی

مقایسه قیمت بالش میکروژل و ماکرو

قیمت الیاف میکروژل در مقایسه با الیاف هالو بالاتر است. بنابراین قیمت بالاتر بالش میکروژل نسبت به بالش ماکرو منطقی است.

 

مقایسه ابعاد و وزن بالش ها

تمام بالش های ایپکسی در ابعاد استاندارد جهانی یعنی 50*70 سانتی متر تولید می شوند؛ بنابراین می توان از تمام روبالشی هایی که در ابعاد استاندارد تولید شده اند برای بالش های میکروژل و ماکرو استفاده کرد.

وزن بالش های میکروژل ایپکسی 1500 گرم و وزن بالش های ماکرو 1100 گرم است.

 

کلام آخر

طی همکاری های زیادی که در سال های اخیر با هتل ها داشته ایم و همچنین بازخوردی که از مشتریان عزیز ایپکسی در خصوص محصولات مان دریافت کرده ایم، هر دو مدل بالش که امروز به مقایسه آن ها پرداختیم، با استقبال زیادی رو به رو شده اند. شما نیز می توانید هر کدام از این بالش ها را که به سلیقه تان نزدیک تر است را انتخاب نمایید. امیدواریم با مطالعه این مقاله توانسته باشیم در تصمیم گیری برای خرید بالش مورد نظرتان کمک کرده باشیم.

کارشناسان مجرب ما با شماره تماس 09155300548 در تمام لحظات در کنار شما و پاسخ‌گوی شما عزیزان هستند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *