یکی از مهمترین شاخصه هایی که در هنگام خرید تشک باید به آن دقت کرد، گارانتی معتبری است که خیال مشتریان را از بابت اصل بودن محصول و کیفیت بالای آن راحت کند.
تشکهای خوشخواب ایپکسی برای پاسخگویی به نیاز تمامی مشتریان، در مدلهای مختلفی تولید میگردد و بسته به متریال مورد استفاده در آنها، مدت گارانتی آنها نیز متفاوت است.
وقتی صحبت از گارانتی میشود، برداشتهای متفاوتی از آن میتوان داشت. در ادامه هر کدام از این واژه ها را بررسی خواهیم کرد تا در آینده بتوانیم انتخاب و خرید هوشمندانه تری داشته باشیم.
گارانتی تعویض تشک
شرکت کالای خواب ایپکسی به منظور سهولت در انتخاب محصولی ایده آل، مهلت تست و تعویض 7 روزه را برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است. برای استفاده از گارانتی تعویض ایپکسی، در صورت تست محصول و عدم رضایت از مدل، به شرط باز نشدن پلاستیک بسته بندی تشک، میتوان آن را تعویض کرد.
لازم به ذکر است به دلیل ماهیت بهداشتی این محصول، در صورت باز شدن پلاستیک بسته بندی از تعویض آن معذوریم.
گارانتی تعمیر تشک
در ابتدا بهتر است با واژه گارانتی و کاربرد اشتباه آن در صنعت تشک بیشتر آشنا شویم.
گارانتی به این معناست که در صورت وجود معایت احتمالی، شرکت متعهد میگردد محصول را با یک محصول سالم و بی عیب و نقص جایگزین کند و در غیر این صورت اصل پول را به خریدار بازگرداند. گارانتی معمولا مدت زمان کمتری دارد و مشتریان میتوانند طی بازه زمانی تست، محصول را به طور کامل بررسی نمایند و وجود هر گونه عیب و نقصی را به شرکت اعلام کرده و محصول سالم و عاری از عیب و نقص دریافت نمایند.
واژه ای که کمتر از آن استفاده میشود اما تعریف دقیقتری دارد، مفهوم وارانتی است. وارانتی معمولا مدت زمان طولانی و چند ساله دارد به این معناست که محصول خریداری شده میبایست در مدت زمان مشخصی با مشخصات اولیه خود کار کند و اگر در طول این زمان محصول با مشکلی مواجه شود، هزینه تعمیر آن به عهده شرکت است.
پس در هنگام خرید به واژههایی که فروشندگان در این زمینه به کار میبرند دقت بیشتری داشته باشید تا خرید هوشمندانه تری انجام دهید و درگیر بازی با کلمات نشوید.
گارانتی تشک شامل چه مواردی میشود؟
کلیه مواد اولیه مورد استفاده در تشک به غیر از پارچه، شامل ضمانت ایپکسی میشوند و در صورت خراب شدن با ارائه فاکتور و کارت گارانتی تعویض میشوند.
لازم به ذکر است مدت زمان گارانتی بر اساس وزن نرمال در نظر گرفته شده است و در صورت استفاده نادرست و نامناسب از گارانتی خارج میشود.
موارد خروج از گارانتی
در صورتی که یکی از موارد پایین اتفاق بیفتد، تشک از گارانتی خارج میشود.
- آسیب دیدگی به دلیل حمل و نقل و جابجایی نادرست
- آسیب دیدگی فنرها ناشی از فشار اشیاء سنگین
- پاره شدن رویه تشک در اثر برخورد با اشیاء تیز و برنده و یا سوختن آن
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.